#1 • storytime

dinsdag, april 18, 2017

Hey daar ben ik weer, man man man wat ben ik toch een fanatieke blogger ben met mijn pauzes hier en daar... Maar hey, binnenkort is het vakantie en kan ik weer lekker schrijven ;P. Ik moest vandaag weer eens ontiegelijk ver fietsen naar school. Jup #blessed. Maar goed ik moest weer aan een avontuur van een paar maanden geleden denken, toen het nog volop sneeuwde. Hier is ie dan de eerste en enige echt story time yay!

Zoals je in mijn post over een nieuwe school hebt kunnen lezen, fiets ik elke dag best lang dus moet ik ook op tijd weg elke ochtend. Toen het glad was op de weg, met veel sneeuw kwam ik eerst bijna niet naar de plek waar we altijd verzamelen. Ik viel bijna in elke bocht en toen besloot ik maar om te gaan lopen. Gelukkig was ik niet de enige van mijn groep, want we waren allemaal een kwartier te laat dus waren we sowieso al een kwartier te laat op school. Toen we weg fietsten begon het avontuur al, gladheid met de bochten dus hopen dat ik niet ging vallen. Eenmaal op de bestrooide weg ging het wel weer, maar op de een of andere manier kon de magie van de sneeuw ons stoppen om een pauze te houden. Superslim, want ja kwamen we nog meer te laat. Op het gegeven moment zat ik midden in een sneeuwballen gevecht, ben ik hier te oud voor? Ja. Vond ik het geweldig? Ja.

Na het 'gevecht' gingen we weer door, niet erg slim om dat te doen want we waren kletsnat van de sneeuw dus tegelijkertijd ijskoud. Maar wat hadden we een lol. Eenmaal op school aangekomen was ik een halfuur te laat, maar dit had ik al kunnen voorspellen. Ik heb geen seconde spijt gehad.


Het moraal van mijn verhaal is dat het soms goed is om te genieten, en even je plichten te vergeten. Lol trappen met vriendinnen, kinderlijk doen, het is niet erg om een keer alles te laten gaan. Het geeft je een warm gevoel, hoe koud het ook is.

x losoba

Bronnen: foto 1 - Tyer Feague • foto 2 - Jeremiah Higgings

Dit vind je misschien ook leuk

1 reacties

  1. Het is zeker goed om soms even los te laten en gewoon te genieten van het moment, dat zijn vaak de mooiste momenten die je lang bijblijven! Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen

Google+