new shoes • black timberlands

maandag, januari 23, 2017

Onlangs heb ik weer nieuwe schoenen gekocht, maar deze keer ging het toch anders dan andere keren. Ik was er niet naar op zoek, maar het overkwam me gewoon dat ik de perfecte winterschoenen vond. Ik heb ze gevonden bij The Athlete's Foot, samen met vriendinnen, en ik wilde ze direct aanpassen.

Nadat ik ze had aangepast dacht ik echt dat ik gelijk de hele wereld aan kon, omdat het van die huge schoenen zijn. Ze zitten overigens echt heel lekker, en ik raad het ook echt iedereen aan.

Algemene info

Merk: Timberland
Kleur: Zwart
Materiaal: Leer
Prijs: 140,-

Hieronder wat foto's van mijn nieuwe aanwinst (sorry voor de kleine beschadigingen, ik heb ze al een paar keer aangehad).








Dit vind je misschien ook leuk

9 reacties

  1. Super vette schoenen! Ik heb zelf ook zwarte Timberlands maar dan in een ander model. Heel blij mee!
    x Tess

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Timberlands in het algemeen zijn al gewoon geweldig! Het fijne aan schoenen vind ik dan ook altijd dat je het altijd naar je eigen smaak kan uitkiezen :).

      Verwijderen
  2. Super toffe schoenen en Timberlands lopen altijd zo lekker! Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Helemaal mee eens, en lekker warm voor deze wintermaanden...

      Verwijderen
  3. Wat een gave boots joh! Heel stoer door dat zwart. Malou x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jaa helemaal mee eens, dat zwarte is ook handig tegen het zien van het vuil. Ook heel blij mee :).

      Verwijderen
  4. Woah, zo mooi! Ik vind Timberlands altijd leuke schoenen. En die zwarte versie is gewoon helemaal top. Goed gekozen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Google+