new shoes • blaze of glory

zondag, augustus 07, 2016


Ken je dat gevoel dat alles klopt? Dat iets je tot een bepaald ding heeft geleid? Dat had ik dus, deze schoen liet engeltjes in mijn hoofd zingen. De schoen straalt voor mij wat aparts uit, en daar hou ik heel erg van. Ik vind het leuk om op te vallen met mijn schoenen, en nee niet de meest gekke creaties met de lelijkste kleurencombinaties. Nee ik moet er niet aan denken. Ik hou van schoenen die niet veel mensen hebben, eigenlijk van die schoenen die je vaak tegen komt op Instagram waarna je ze opzoekt en ze al uitverkocht zijn (of ze kosten een fortuin). 

Algemene info

Model: Low Top
Materiaal: Suède & textiel
Gekocht bij: Blendz.nl
Merk: Puma, hoort bij de collectie 'Blaze of Glory'.
Prijs: 120,-
Kleur: Pink/Dogwood White


Goed, genoeg gepraat over de schoen ik zal jullie eens wat (eigengemaakte jawel) foto's laten zien, in de hoop dat jullie ook verliefd worden ;). Laat in de reacties weten wat je ervan vindt.




Bronnen: foto's gemaakt door Lostoba

Dit vind je misschien ook leuk

8 reacties

  1. These shoes are perfect! So cute color! Do you want to be friends with me on bloglovin? If yes, just follow my blog there, I'll follow your blog back!!! https://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I totally agree with you haha! I'll add you ASAP, love your blog! :)

      Verwijderen
  2. Heel mooi! Die kleur ook <3 Goede keuze heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Google+