totaal • LSB

vrijdag, juli 29, 2016





Hey! Welkom op LSB (beter bekend als Lostoba). Lostoba. Lock, stock and barrel. Zo ben ik op deze naam gekomen. Lock, stock and barrel betekent totaal, geheel en al met alles inbegrepen (als ik naar Google vertalen mag luisteren). Totaal is een van die woorden waar ik zelf geen betekenis aan kan geven. 'Totaal'. Wat is er dan totaal? Totaal wil ik mijn eigen betekenis geven door middel van Lostoba. 

The girl behind LSB

Ik ben open, spontaan, sportief, overdreven, idealistisch, eigenwijs, extrovert & levenslustig. Yup, een hele hoop eigenschappen. How about you? 

Dit is voor mij een begin van iets nieuws, iets leuks. Ik hoop dat dat ook zo mag gelden voor jou. Twijfel niet om een volgverzoek te sturen op een van mijn social media accounts, en dan hoop ik in contact te blijven met mijn lezers! 

Stay tuned. 

x lostoba

Bronnen: foto header - Unsplash

Dit vind je misschien ook leuk

12 reacties

  1. Super leuk dat je een blog bent begonnen, ben erg benieuwd naar al je toekomstige artikelen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief! Ik hoop ook nog lang artikelen te kunnen schrijven ;)

      Verwijderen
  2. Leuk dat je een blog bent begonnen, hopelijk ga je snel je eigen weg vinden in het bloggen. Heel veel plezier toegewenst de komende tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met het bloggen! Ik kijk al uit naar de artikelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je bent begonnen! Ben benieuwd naar de rest van je verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh, welkom bij de club ;)! Ik ga je blog zeker in de gaten houden, ben heel erg benieuwd! <3
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk nog een 'collega' erbij! Ik ben benieuwd naar je komende artikelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Google+